82.20.Z – Działalność centrów telefonicznych (call center)

Polska Klasyfikacja Działalności 2007: Działalność centrów telefonicznych (call center)

Kod PKD: 82.20.Z | Sekcja: N | Dział: 82 | Grupa: 82.2 | Klasa: 82.20

Kod jest dozwolony dla osób fizycznych.

Podklasa ta obejmuje działalność centrów telefonicznych (call center):

  • obsługujących zgłoszenia przychodzące za pośrednictwem pracowników z serwisu operatorskiego lub przy zastosowaniu automatycznego rozdziału zgłoszeń, zintegrowanych systemów komputerowo-telefonicznych lub interaktywnych systemów głosowych lub podobnych metod do przyjmowania zamówień, dostarczania informacji o produkcie, obsługi klienta lub rozpatrywania skarg;
  • prowadzących działalność związaną ze sprzedażą i promocją skierowaną do klienta, z badaniem rynku, marketingiem bezpośrednim, weryfikacją adresów.

Podklasa nie obejmuje:

Udzielania informacji przez telefon.

Powiązane kody PKD

73.11.Z

Działalność agencji reklamowych

Sekcja: M, Dział: 73, Grupa: 73.1, Klasa: 73.11