82.20.Z – Działalność centrów telefonicznych (call center)
Polska Klasyfikacja Działalności 2007: Działalność centrów telefonicznych (call center)
Kod PKD: 82.20.Z | Sekcja: N | Dział: 82 | Grupa: 82.2 | Klasa: 82.20
Kod jest dozwolony dla osób fizycznych.
Podklasa ta obejmuje działalność centrów telefonicznych (call center):
- obsługujących zgłoszenia przychodzące za pośrednictwem pracowników z serwisu operatorskiego lub przy zastosowaniu automatycznego rozdziału zgłoszeń, zintegrowanych systemów komputerowo-telefonicznych lub interaktywnych systemów głosowych lub podobnych metod do przyjmowania zamówień, dostarczania informacji o produkcie, obsługi klienta lub rozpatrywania skarg;
- prowadzących działalność związaną ze sprzedażą i promocją skierowaną do klienta, z badaniem rynku, marketingiem bezpośrednim, weryfikacją adresów.
Podklasa nie obejmuje:
Udzielania informacji przez telefon.