73.12.Z – Reklama poprzez środki masowego przekazu
Polska Klasyfikacja Działalności 2007: 73.12.A – Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, 73.12.B – Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele, 73.12.C – Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet), 73.12.D – Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach
Kod PKD: 73.12.Z | Sekcja: M | Dział: 73 | Grupa: 73.1 | Klasa: 73.12
Kod jest dozwolony dla osób fizycznych.
Podklasa obejmuje:
- badania marketingowe i opinii publicznej
- statystyczną analizę wyników rynkowych
- analizę skuteczności kampanii reklamowych
- analizę zachowań konsumentów
- zbieranie danych dotyczących rynku i opinii publicznej w celu poznania potencjalnych możliwości sprzedaży produktu lub usługi, lub opinii bądź przekonań osób
- zastosowanie metod jakościowych, takich jak: wywiady, grupa fokusowa, obserwacje, analiza treści
- zastosowanie metod ilościowych, takich jak: ankiety, testy statystyczne
Podklasa nie obejmuje:
– działalność specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations),
- sprzedaż czasu lub miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego czasu i miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowana w odpowiednich podklasach.
– działalność specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations),
- sprzedaż miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowana w odpowiednich podklasach.
– działalność specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations),
- sprzedaż czasu lub miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego czasu i miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowana w odpowiednich podklasach.
– działalność specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations),
- sprzedaż czasu lub miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego czasu i miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowana w odpowiednich podklasach.